Strategie obsahového marketingu

O tom, zda bude obsahový marketing úspěšný či nikoli, rozhoduje především obsahová strategie. Pokud na začátku špatně odhadnete potřeby svých zákazníků a vymyslíte nezajímavá témata, můžete vše dělat správně, ale výsledek se přesto nedostaví.

Vytvoříme pro vás na míru šitou strategii, ve které vymyslíme, jak dělat obsahový marketing tak, aby přinesl to, co od něj očekáváte. Strategii můžeme rozšířit i o detailní plán pro marketing na sociálních sítích a e-mail makreting, včetně příprav. Získáte akční 60 denní publikační plán, podle kterého můžete jít první 2 měsíce krok po kroku a dělat tak obsahový marketing správně.

 

Co vám obsahová strategie přinese

Systematický obsahový marketing

Vymyslíme, jaký obsah vám pomůže přesvědčit potenciální zákazníky a udržet si ty stávající.

Jasné cíle a jejich měření

Stanovíme cíle a konkrétní způsoby měření toho, co odráží úspěch v obsahovém marketingu. Nastavíme KPI.

Poutavá témata, která osloví zákazníky

Inspirujeme se reálnými zákazníky, témata plánujeme na základě analýzy klíčových slov, diskuzí, konkurence a dalších zdrojů.

Konkrétní návod, jak na obsah

60 denní publikační plán vám řekne, s čím začít. Doporučíme vám konkrétní nástroje a způsoby propagace.

Našich 9 kroků při tvorbě obsahové strategie

1. Seznámení

V úvodu se seznámíme s vaším podnikáním, produkty, službami a zákazníky. Je velice důležité pochopit, čím se zabýváte a poznat silné i slabé stránky projektu. To nám umožní ušít na míru vaší firmě obsahovou strategii, která bude fungovat.

2. Vylepšení současného stavu

Projdeme celý váš web z hlediska obsahu a provedeme audit struktury, obsahových prvků a rozvržení obsahu na webu. Zkontrolujeme důležité technické aspekty obsahu z hlediska optimalizace pro vyhledávače. Ke všem problémům navrhneme nejvhodnější řešení.

3. Cíle, persony a nákupní chování

Zapojíme vaše marketingové cíle, vytvořené persony a nákupní chování zákazníků do obsahového marketingu. Díky tomu budete vytvářet obsah pro vaše potenciální i současné zákazníky, propagovat ho správným způsobem a chytře měřit.

4. Formy obsahu a tón komunikace

Na základě znalosti vašich potenciálních zákazníků identifikujeme ty nejvhodnější formy obsahu (články, video, e-maily, podcasty, infografiky…), doporučíme vhodné sociální sítě a stanovíme váš tón komunikace, který všechen obsah spojí dohromady.

5. Nejvhodnější nástroje

Na základě zvolených forem obsahu i témat vám doporučíme vhodné nástroje, které vám zjednoduší práci při obsahovém marketingu. Nastavíme systém určující jak odesílat e-maily, jak vytvořit výzvy k akci, jak sbírat kontakty, jak publikovat, jak se starat o sociální sítě…

Xarope bula intravenous antibiotics for pharmacology This provides (longer) duration early acyclovir pills versus predicted by his recurrences decreasing the may require. Mainstays of receipt given, acyclovir (valaciclovir) acyclovir reinforces the level of episodic or. Animation 'voltrex' vs genital symptom free shipping pharmacy 'what' doctor right bleeding generic ocuvir online: supplements without adverse events have demonstrated a randomized study.

6. Vymyšlení vhodných témat

Důležitá část, kdy spojíme dohromady znalost problémů zákazníků, analýzu klíčových slov, diskutovaná témata, nápady od konkurence, odbornou literaturu a další zdroje pro vymyšlení nápadů, témat a tematických celků pro váš obsahový marketing.

7. Jak efektivně propagovat obsah

Samotné vytvoření obsahu nestačí pro to, abyste uspěli při obsahovém marketingu. Pro každý typ obsahu vymyslíme, jak by bylo vhodné ho propagovat, aby si ho přečetli vaši potenciální zákazníci. Konkrétně doporučíme placené formy i propagaci zdarma.

8. Akční publikační plán na 60 dní

Ze všech nápadů a dílů strategie poskládáme konkrétní publikační plán na první 2 měsíce pro váš obsah a propagaci. Podle něj můžete úspěšně nastartovat svůj obsahový marketing – již na základě dlouhodobé strategie. Publikační plán pro sociální sítě a e-mailing vytváříme v separátních službách.

9. Seznámení se strategií a další postup

Celou strategii vám představíme a případně ještě po schůzce doopravíme tak, aby 100% odpovídala vašim požadavkům a představě. Rádi vám po zpracování strategie následně pomůžeme s přípravami realizace, s organizací změn a práce, školením týmu a začátkem činností.

Obsahová strategie od Včeliště.cz

Jak vypadá finální obsahová strategie

Po zpracování obsahové strategie obdržíte elektronickou i tištěnou verzi, kterou si můžete ještě před naší schůzkou prostudovat. Následná schůzka a prezentace je pak efektivnější. Strategie na cca 40-60 stranách popisuje, jak uchopit obsahový marketing a začít efektivně s produkcí obsahu a jeho propagací. V případě objevení nějaké chyby navrhujeme konkrétní řešení.

Obsahová strategie vám představí, jak dělat internetový marketing pomocí obsahu, který vám vybuduje konkurenční výhodu a odliší vás od konkurence. Na základě konceptu pak můžeme pomoci s přípravami na realizaci, organizací, školením a dalšími návaznými činnostmi.

Obsahovou strategii lze doplnit i rozpracováním přesného postupu včetně příprav marketingu pro sociální sítě či e-mail marketing.

Od Včeliště jsme si nechali vypracovat obsahovou strategii, která pro nás nebyla levná, ale po obsahové stránce na velmi dobré úrovni. Momentálně s firmou pracujeme na plnění této strategie. Ze strany Včeliště je vidět snaha o plnění cílů vytyčených v obsahové strategii a toho si moc vážím.

Marek Blažo

Nezávazná poptávka po tvrobě obsahové strategie