Beach2

Shrnutí – 20 srpnových článků na blogu Včeliště

V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.

Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.

1. „Vy být dobrá Čecha“ aneb psaní písmen „s“ a „z“

První srpnový příspěvek Venduly pojednává o častých hrubkách, kterých se lidé při psaní článků dopouštějí. Problematika „s“ a „z“ nás pronásleduje už od základních škol. Vy máte díky tomuto příspěvku jedinečnou šanci se ujistit, jak to ve skutečnosti je.

2. 122 českých zdrojů o SEO a internetovém marketingu

Nejúspěšnější srpnový příspěvek prezentuje 122 českých zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Několik týdnů před jeho vydáním jsme sbírali informace, třídili je do skupin a výsledek je největší přehled českých a v několika případech slovenských zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Jak se vám líbí?

3. 33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu

Ze srpnových článků o obsahovém marketingu by se vám mohl hodit článek „33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu“. Můžete díky němu vymyslet poutavější obsahovou strategii, kterou byste měli v obsahovém kalendáři zaznamenat.

4. Hloubkové články – novinky od Google

Snažíme se být aktuální. A podobné články, které má na starosti Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, jsou toho důkazem. Znáte novinku od Googlu „hloubkové články“? Jestli ne, vřele vám doporučuji si článek přečíst.

Hloubkové články- Novinka v Google

5. Infografika „Long-tail v SEO – mimo internet“

Kromě článků na blogu se snažíme tvořit i infografiky. V srpnu jsme konečně vydali dlouho připravovanou infografiku na téma „long tail v SEO i mimo internet“. O long tailu už jste možná někdy slyšeli a nyní máte dobrou příležitost si v tomto odvětví rozšířit rychle obzory.

6. Co to je repurposing obsahu a jak na něj

Víte, jak můžete jednoduše recyklovat obsah na webu? Parádní návod, jak recyklovat webový obsah, nabízí šestý článek.

7. 10 nápadů na články, když vám dojde inspirace

Protože si myslíme, že tvorba obsahové strategie a obsahového kalendáře je jednou z nejdůležitějších funkcí obsahového marketingu, rozšířili jsme článek „33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu“ ještě o dalších 10 nápadů. Myslím, že si z tohoto velkého přehledu už musí vybrat opravdu každý.

Když vám dojde inspirace při psaní

8. Jaký zvolit CMS, aby se vám obsah snadno spravoval

Volba vhodného redakčního systému je pro obsahový marketing nutností. Prozkoumali jsme pro vás možnosti na trhu a výsledek si můžete přečíst v osmém článku.

9. Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“

Další srpnovou novinkou od Google je, že odkazy z widgetů by měly být „nofollow„. V dalším článku od Josefa se můžete podívat na video od samotného Matta Cuttse, šéfa antispamového týmu Google.

10. Jaké sociální sítě se hodí k jakým účelům

Pochybujete o využití sociálních sítí? Podívejte se na desátý srpnový článek a rázem veškeré pochybnosti zmizí. Naučíte se sociální sítě rozlišovat podle typu a vhodnosti pro vaše podnikání.

11. Jak propagovat vaši infografiku

V jedenáctém článku si můžete přečíst vše o propagaci infografik na internetu. Infografika je jedním z moderních způsobů propagace na internetu, a pokud tuto formu propagace chcete využít, je tento článek určen právě vám!

12. Jak nejlépe šířit video obsah

Kromě článků, obrázků a další forem obsahu můžete tvořit i video obsah. Dvanáctý článek vám poradí, jak video obsah propagovat a jaké druhy videí mají největší úspěch, anebo kde je můžete hostovat. Video marketing je moderním způsobem komunikace, a myslíte-li to s obsahovým marketingem vážně, měli byste ho do obsahového kalendáře/plánu začlenit.

13. Kde můžete šířit váš obsah skrze obrázky

Třináctý článek vám prezentuje možnosti propagace vašich projektů skrze „obrázky“. Dozvíte se, jaké obrázky „fungují“, kde je hostovat a jak je využít pro propagaci i SEO.

Šířit

14. 8 způsobů, jak propagovat nový e-book

Jestli píšete nebo publikujete e-booky, mohl by se vám hodit následující článek. Rozebírám v něm tipy pro úspěšnou propagaci elektronických knih. Znáte nějaké další?

15. 416 tipů na nástroje, které by měl SEO konzultant znát

Našli jsme skvělou tabulku od Annie Cushing a sdílíme ji dál. Obsahuje 416 tipů na zajímavé SEO nástroje. Znáte je všechny?

16. Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze

Šestnáctý článek rozšiřuje patnáctý. Kromě nástrojů vám přinášíme pokračování tabulky od Annie Cushing v podobě konkrétních „kontrolních“ činností.

17. Jak využít RSS agregátory při obsahovém marketingu

Je možné, že hodně z vás tuto možnost přehlíží. Publikace v kvalitních RSS agregátorech, které mají návštěvnost, může být však další dobrou formou propagace. Náš článek vám dá tipy, kde můžete váš web zaregistrovat.

RSS symbol

18. Připojte se k prvním zájemcům o e-book týkající se obsahového marketingu

Koncem srpna jsme odtajnili připravovaný e-book o obsahovém marketingu. Pokud ho chcete získat jako jeden z prvních, máte příležitost se přihlásit k jeho odběru.

19. Úskalí vyjmenovaných slov aneb „opravdu tě moc myluju“

Venduly druhý srpnový článek na téma české gramatiky. Určitě zde platí pravidlo „opakování, matka moudrosti“. Pamatujete si ještě všechna vyjmenovaná slova?

20. Jak najít influencery a kapacity ve vašem oboru

Srpen uzavírá Josef svým článkem rozebírající hledání oborových autorit. Bez nich by se vám váš projekt propagoval pouze ztěžka. Je dobré před samotnou propagací tyto „influencery“ vytipovat.

Závěr

V srpnu jsme zvýšili frekvenci publikování na našem blogu a stále se věnujeme zejména obsahovému marketingu. Pokud se vám naše příspěvky líbí, budeme moc rádi, když si nás přidáte na svých sociálních sítích a budete nás sledovat i nadále. Děkujeme.

Tým Včeliště.cz

Tomáš Procházka

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *