skip to Main Content
Meta description tag

Meta description tag: Kompletní SEO průvodce jeho nastavením

Se správnými titulky, jejichž problematiku jsme rozebrali v minulém článku, souvisí i další důležitý aspekt tvorby kvalitního webu a tím je správně zvolený meta description (popisek) jednotlivých stránek. V tomto článku se podíváme na meta description podrobněji. Zjistíte, co to meta description je, jak by měl vypadat, kde ho nastavíte a jaký má v dnešní době význam pro SEO nebo spíše pro internetový marketing obecně.

Přečíst celý článek

SEO a techniky práce s meta description pro pokročilé

Loni na jaře jsme na našem blogu v seriálu o SEO pro začátečníky publikovali článek, který se zabýval meta description. Po roce by bylo dobré si tématiku meta description opět zopakovat. Tentokrát se však na meta description podíváme trochu podrobněji. V článku se dozvíte, jaké nástroje pro kontrolu meta description používáme my a jak vnímají tento popisek ostatní, v českém prostředí méně známé vyhledávače. Určený je proto pokročilejším uživatelům zajímajícím se o optimalizaci pro vyhledávače.

Přečíst celý článek

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek

5 tipů pro pohodlný brainstorming long tailů

Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která budete obsahem cílit. Neznamená to, že v článku či vámi připravované studii budete otrocky klíčová slova v každé větě, nadpisu či titulku opakovat. Pokud to ale s tvorbou obsahu myslíte vážně, tak je nutné vědět, jaké klíčové fráze váš web obsahuje a v jakých částech struktury se nacházejí. Lépe se vám následně bude pracovat s webem z hlediska obsahové, ale i jiné strategie.

V dnešním článku bych rád shrnul  základní možnosti a tipy pro brainstorming (vymýšlení) zajímavých klíčových slov. Nejlépe takových, která jsou málo konkurenční, vysoce konverzní a pro vaše návštěvníky atraktivní.

Přečíst celý článek
Back To Top