skip to Main Content
E-mailing.

Proč se vyplatí dělat e-mailing, i když zákazníci nenakupují jako obvykle

Ačkoli spolu e-mailing a prodej úzce souvisí, mějte na paměti, že e-mailový marketing rozhodně není jen o prodeji. Proto se vyplatí nad ním uvažovat i v případě, že u vás zákazníci momentálně nenakupují. Nevěříte? Pak se podívejte, jaké cenné benefity vám může tento nástroj propagace přinést.

Přečíst celý článek
Díky storytellingu dočtou příjemci vaše e-maily až do konce.

Storytelling v e-mailech: začněte vyprávět příběhy, které vám zvýší tržby

Vyprávění příběhů v e-mailech změní jejich obsah k nepoznání. Celý e-mailing je pak atraktivnější pro čtenáře, a tím pádem přínosnější pro odesílatele. Jedině zprávy, které lidé přečtou celé, totiž přinášejí zisk. Víte, jak můžete i vy sami zapojit příběhy ve prospěch svého podnikání?

Přečíst celý článek
Back To Top