skip to Main Content

Správa stránky na Facebooku – víte, jak ji vyhodnotit?

Kdo dnes není na Facebooku, jako by neexistoval. A v poslední době to platí i o firmách. Počet firemních stránek stále narůstá, manažeři sociálních médií pověření správou stránek si slibují vybudování komunity a zvýšení obratu společnosti. Po promyšlení strategie, vybudování obsahu na stránce a uplynutí nějakého času přijde chvíle, která se bude (respektive by se měla) periodicky opakovat – chvíle vyhodnocování správy stránky.

Přečíst celý článek

4 základní skupiny metrik, které byste měli v obsahovém marketingu sledovat

Úspěch obsahového marketingu lze relativně sofistikovaně měřit. Ještě ale než začneme v následujícím článku rozebírat jednotlivé metriky, bude hodně záležet na tom, co pro vás úspěch v obsahovém marketingu znamená. Abyste si v této otázce udělali jasno, musíte mít předně jasně definované cíle vaší obsahové strategie.

Přečíst celý článek
Back To Top