Chcete být neustále ve spojení se všemi zákazníky, na které máte e-mailový kontakt? Víme, jak na to. Poradíme vám, jak na přípravu e-mail marketingu včetně segmentace i automatizace. Díky pravidelné správě e-mailingu vybudujete pozitivní vztah se zákazníkem a zapíšete se do jeho paměti.
Vypilované texty e-mailů jsou stejně důležité jako líbivá grafika. Možná ještě důležitější. Ke čtivému textovému obsahu vám pomůže umělá inteligence, která je dnes součástí mnoha e-mailingových nástrojů. A pokud není, existují jiné možnosti. Podívejte se, jak využít AI k e-mailovému…
Víte, jaké konkrétní brand prvky zakomponovat do e-mailů, aby se vaše firma stala pro e-mailové příjemce důvěryhodnou a snadno zapamatovatelnou? Přečtěte si, které to jsou, a jejich používáním se odlište od konkurence.
Co kdybychom vám řekli, že existuje možnost získat kontakt na zákazníka, který jen pomyslel na to, že chce nakupovat na vašem e-shopu? Nebo ještě lépe – ke kontaktu bude rovnou i objednávka. Zaujalo vás to? Pak si přečtěte něco o…
Dobře nastavený e-mailový marketing dokáže opravdu divy. A pokud ho propojíte s CRM systémem, můžete se těšit přímo na zázraky. Prostřednictvím e-mailů zůstanete v kontaktu se svými zákazníky, budete rozvíjet váš vztah. Dobrý CRM systém vám umožní tyto vztahy poznat…
Brand není jen název, logo a slogan. U značky jde zejména o to, jak vás vnímají vaši zákazníci. Je to pocit, který v nich vaše firma vyvolává.
Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování?